
O investigație realizată de Snoop.ro aduce noi informații despre campania de pe TikTok prin care liberalii l-au promovat pe Călin Georgescu.
„A fost ideea lui Rareș Bogdan”, afirmă mai mulți lideri din fosta și actuala conducere a PNL referitor la campania plătită de liberali, care, conform documentelor CSAT, a fost desfășurată în favoarea lui Călin Georgescu.
Eurodeputatul a confirmat ceea ce au declarat mai multe surse din cadrul PNL: că încă din primăvara acestui an a implicat firma FameUp în activitățile partidului, platformă prin care au fost furnizate scripturile pentru micro influencerii care au participat la campania de pe TikTok.
Liberalul a recunoscut că a avut întâlniri cu FameUp, dar susține că nu a monitorizat campania de la prezidențiale, TikTok nefiind în responsabilitățile sale.
„Trebuie întrebați Motreanu, Ciucu, care a fost director de campanie pe online, și Kensington, firma care a gestionat acest subiect”, a afirmat Rareș Bogdan.
Campania „Echilibru și Verticalitate”, realizată prin intermediul firmei Kensington, l-a promovat pe Călin Georgescu pe TikTok, atingând 2,4 milioane de vizualizări. Reprezentanții Kensington au declarat pentru Snoop că campania a fost distorsionată și că hashtag-ul inițial era „Echilibru și Seriozitate”, destinat să-l sprijine pe candidatul liberal Nicolae Ciucă.
Pentru mai multe informații, vizitați Snoop.ro.
+++
Pe 21 decembrie, Snoop.ro a raportat că ANAF a descoperit că PNL a cheltuit bani pentru o campanie care l-a promovat puternic pe Georgescu pe TikTok. Este vorba despre campania #EchilibrușiVerticalitate, desfășurată cu influenceri TikTok, despre care un document desecretizat al CSAT afirmă că „este identică cu campania Frate pentru Frate derulată de Rusia în Ucraina”, înainte de invazie.